sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Korvamato

Suosikkisarjakuvassani, Jeressä alias Zits'issä oli äskettäin sarja, miten torjua päässä soiva raivostuttava biisi. Poistin kuvat, koska minulla ei ollut niihin tekijäoikeutta.

Niistä kuvista tiesi sanomattakin, mistä biisistä on kyse: Yellow Submarine, Stairway to Heaven, Lohikäärme Puff ja Maijalla oli karitsa. Jeren punkkarikaverin laulua en tunnistanut. Siinä oli lohikäärmeitä mustekaloja ja kammotuselukoita ja hirviöitä kosolti.

Minulla on soinut pari päivää päässäni kamala biisi. Olisi kiva tietää, miten se piirrettäisiin: Heihei mitä sä teet heihei mihin sä meet heihei... AARRRGG

Jos en ole aiemmin sanonut, niin minua ärsyttää laulut, joissa on kaksi nuottia (no okei, viisi tai seitsemän samassa järjestyksessä ei tee siitä yhtään vähemmän raivostuttavaa) ja samaa lyhyttä lausetta toistetaan loputtomasti. Joo joo, tiedän, että kansa tykkää.

8 kommenttia:

  1. Korvamato on rasittava. Usein sitä ei ikäänkuin tiedosta, ärsyyntyy vaan. Joskus onnistuu levyn vaihtaminen mieleisempään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla se vaihtaminenkaan ei ole vielä onnistunut. Nyt pitää kyllä keksiä joku toinen. Tosi rasittavaa. Olisiko kävelylenkistä apua, jos vaikka hyräilisi jotain toista biisiä. OOOH! :)

      Poista
  2. Aina mun pitää... sen tahtiin voi kävelläkin reippaasti, ja sanoja voi keksiä lisää omasta päästä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain just synttärilahjaksi nastalenkkarit. Hyvin voipi lähteä reippailemaan.

      Poista
  3. Sama juttu renkutukset ärsyttää ja nykyään olenkin mieluiten hiljaisuudessa. Kaikki on vain taustahälinää. :) Sydämellistä sunnuntaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiljaisuus tekee välillä hyvää. Hyvää alkavaa viikkoa <3

      Poista
  4. Tuon taudin tunnistan. Ärsyynnyn myös, kun joku jatkuvasti putkahtaa mieleen ja sekottaa muut ajatukset. Korvamadoksiko sitä sanotaan? Ei kyllä lähde korvahuuhtelulla, eikä korvien kaivamisella pois. Viimeksi juutuin harmittavasti omaan runooni ja lähes raivostutti.
    Hiljaisuus on ihka parasta. Meillä ei soi radio.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, mulla kyllä on usein Ylen aikainen, kun sieltä tulee hyviä juttuja ja mun makuun kohtalaisen hyviä biisejäkin.

      Poista